2009年4月8日 星期三

白柴

2009年4月7日上午10:30公開累積瀏覽 7

上星期四有個I.I.入境, 牠都好乖坐入竹籃, 好彩無出聲, 不過夜晚就叫啦, 因為老爺驚牠怕黑, 開燈比牠SLEEP, 點知相反要熄燈, 牠未有名稱, 所以我和老爺叫牠做小白, 小白有個好傻樣, 好肥, 不過我吾會養牠, 因為我們住的地方不能養, 小白是留宿一晚, 早上馬上送牠走, 吾想比太多感情呀

只可以幫牠映多幾張相

今晚SLEEP這裡

睇下是咩黎

得D水, 無野食, 肚死啦

食左野, 玩一陣

我都靜靜坐下

好眼訓

醒一陣

我是一隻狗貓王

拜拜, 我走啦

沒有留言:

張貼留言