2012年7月22日 星期日

朋友

2012年7月22日下午12:01公開累積瀏覽 124

世上只有父母親對自己是可以無私心對待, 另外還有一種是叫朋友啦.  如果你遇到便要珍惜.  因為當你開聲叫幫手, 他or她們一定盡能力去做.  自己都是這樣對朋友(能做得便去做),  好耐以前一位同學開聲借錢, 自己盡能力去借, 她借錢之後便再無沒有聯絡我, 她有無內疚,  希望她以後不會再這樣對待朋友.

唔好再講d唔開心事,  我自己開聲叫朋友幫手買野, 因她住地方附近有價真x, 所以在網上download左張相用whatsapp比她,  試下睇有無貨, 唔想專登搭車去到無貨, 觀塘有無價真x, 好彩她Thursday去到還有貨,  自己開頭想叫她買2包, 點知她見到只有6包, 我叫她買4包呀(知道好重), 真唔好意思, 她有知道我鍾意整野食, 便話Sat再去幫我睇下, 如果有便再買.....  結果是有貨, 再買多3包.   總數是7包呀.   噚晚便叫老爺開車去收貨(實在太重),  大家都想知道是什麼.....
開估啦!
有好多BK人買韓國麵粉. 比左自己整紅豆包她食.

首先要Say Thanks - 豬小姐(Peggy)

同場加映手信從台灣(是老爺朋友去完屏東探親), 老爺這位朋友每次出trip都會買野比老爺.

吉之島有3日感謝日, 睇下有咩買, 目標是要買美國白蛋, 要整麵包一定要用, 自己再唔夠膽買街市D話走地雞蛋(一盤是賣$30.00/30隻), 今次美蛋$18.90/12大隻.  睇到有D無益野食都會買呀.

黑色包裝是黑豬火腿醬, 紅色和紫色是鴨肝醬(有白蘭地酒, 些利酒), 產地是西班牙.  無食過有試下, 我鍾意試新野.

最後都要再講句珍惜朋友之間友誼!!!!!

沒有留言:

張貼留言